[Kent - ensammast i sverige]




just nu: jag har en mystiskt smärta i min käke. Det känns som när man har tuggat igenom sig ett helt paket tuggumin på en dag. Det konstiga är att jag inte har ätit tuggumin på en vecak typ. Hum. Känns också som känslan när man har skrattat för mycket, vilket vi alltid gör om dagarna så lär nog vara det.


anyway, just nu luktar det jävligt mycket fotsvett. Frågan är om det kommer ifrån mig eller från min syster som satt här innan mig.
Imorgon slänger jag in mina vit atygskor i tvättmaskinen, om det nu är jag. Aldrig i livet att jag blir en fotlök, en sån som folk äcklas av när den kommer.
Lite hungrig känner jag mig också just nu. Funderar på att koka tee och äta mackor till bonde söker fru. då är det bråttom, eftersom det börjar om 5 min.

Så får det bli.

Måste nämna världens underbaraste citat som är från Moulin roughe som gick igår:
"the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return."

Jag skulle kunna tänka mig att ha det som tatuering, så mycket älskar jag det citatet.
Filmen skulle jag kunna se 1000000000 gånger, så mycket äskar jag den.

Kommentarer
Postat av: Janna

Moulin Rouge är otroligt bra. Den enda musikalen jag gillar. Jag älskar kontrasten mellan den glättiga, första halvan och filmen, och det mörka slutet. Grinar alltid som en tok! Och sen kemin mellan Kidman McGregor - otroligt. Hursomhelst, poängen var att det var ett bra val för tatuering!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback