[Kent - LSD, någon?]




det finns tydligen ett bakismedel som består av tabletter som man ska ta innan man lägger sig.
tror jag ska köpa hem och testa det, för jag mår så jävla illa.
illamående, huvudvärk, jättetrött i hela kroppen.
så skulle jag och morfar plugga teori idag, jo tjena. fast vi höll på att bra tag iallafall men sen sa jag nej till övningskörningen.
känner mig verkligen inte i form och efter det vi fick höra på trafikkunskapen vill jag inte riskera nått, skulle vara väldigt onödigt att få de uppskjutet pga en övningskörning.

idag hette det att jag hade ont i huvet...
nästa gång ska jag kanske säga till morfar att jag drack 2 flaskor vin igår, 2 spritdrinkar och en cider?
Han kommer säkert bli stolt över sitt barnbarn då.

Kommentarer
Postat av: sandra

bakis tabletterna funkar ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback