[Oasis - stand by me]







det kommer bli en väldigt seg kväll, precis som alla kvällar innan prov. men jag vet precis hur det kommer gå, jag kommer försöka sätta mig ner och plugga, efter 10 minuter början min blick leta sig bort i rummet.. jag hämtar ett glas vatten, en frukt.. äter det.. ser en tidning, "oj den har jag inte läst, jag pluggar efter det"
efter tidningen börjar jag plugga.. såklart, jag måste ju klara provet...
5 minuter går.. undrar om någon har skrivit på msn? går och kollar..
nej nu måst ejag plugga, klockan är redan halv 11.. lägger mig ner för att göra det bekvämt för mig. Man måste ju vara bekväm när man ska plugga mycket, då lär man sig bra.
Det tar 5 min innan jag har somnat.

nu ska det fan bli ändring! ikväll ska jag sattsa för nu är det tredje året och jag ska få upp mina betyg.
så nu ska jag äta kvällsmat sen spärra in mig i mitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback