Sammanfattning




för att sammanfatta gårddagen:
- jag drack väldigt mycket
- blev väldigt full, lite för mycket för mitt eget bästa
- jag hade asul, verkligen
- jag gjorde inte av med ett spänn, ändå hade jag någonting att dricka hela tiden
- jag ramlade rakt ner baklänges så jag landade i trappan utanför toaletterna, så jävla pinsamt.
- annis och jag blev förföljda av en mystisk man i röd tröja på dansgolvet som klassade sig själv
som casanova-
- jag lovade lite för mycket i mitt onyktra tillstånd
- jag och emma blev fotograferade med en man i blåkanin dräkt


och det här var min första utgång och har jag såhär kul nu så kan jag bara se framemot alla våra utgångar framöver!


image242
klockan var 9 imorse, jag vaknade fortfarande full efter 6 timmars sömn

Kommentarer
Postat av: - Jana-banana

Fan! Jag borde ha hängt med och bevittnat din första utgång! Nu ångrar jag :/ :P

Postat av: emma

men du, hur gick det med att köra bil då? :) haha

2007-10-14 @ 14:20:57
Postat av: josefine

hahaha, jag har inte kört än. ska ut om typ en halvtimme. :P

2007-10-14 @ 14:29:13
Postat av: sanna

tack för igår :)

2007-10-14 @ 15:46:30
Postat av: josefine

tack själv =) har alltid lika kul med er!

2007-10-14 @ 16:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback