[Shout out loads - please please please]




Ännu en helg har passaret och nu börjar nedräkningen till min födelsedag. Bara positiva saker kommer med den, tex följande: jag får äntligen köpa mina egna cigaretter, jag får gå ut på krogen, jag får börja ta körkort, jag får lagligt åka på tallinkryssningen
Kan faktiskt inte komma på någonting negativt, 8 dagar to go!

Igår var en annolunda dag, vi var nyktra. Eller ja, jag, emma, cissi och gabi iallafall. Det, mina vänner är inte någonting som man ser varje helg.
Blev bara lite vin, bål och cider.
MAria hade fyllt 18 så vi var bjudna på middag hos henne, väldigt trevligt! När alla skulle ut på krogen följde jag och emma med cissi som skulle ta en taxi på tågstationen, där väntade janna. Vi följde med henne till elin och gänget (janna hade fyllt år, grattis!) Väl där satt jag och emma med när dom andra körde öl-spelet, vi var som sagt nyktra så det var jäkligt roligt att bara studera fulla människor.
Har ni inte testat så gör det, det är sjukt kul!

Jag kom hem ganska skapligt, runt halv 1. Då gjorde jag iordning lite nattmat och satte på en film och kröt ner i min säng. Hur härligt som helst.
Imorse vaknar jag klockan 10 av att bonita står och gnäller vid dörren, så jag slängde på mig det första jag hitta och gick ut en 20 minuters runda med henne. Jag var helt groggy, ögonen kisade ungefär.
Eftersom jag var ganska trött igår så kollade jag aldrig klart filmen så jag tillagade mig en stor frukost och la mig i sängen igen och kollade klart på den.

Nu sitter jag här och inser att jag måste ut och fota idag. Har lånat hem en analog kamera från skolan och en digital, så lite fotograferande måste jag få gjort idag. Viiiilll inte, det är svinkallt utomhus...

Kommentarer
Postat av: jana banana

haha, gjorde jag bort mig för mycket i lördags eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback