[The Strokes - You Only Live Once]





så himla great, nu har vi bokat Kaka. allting är kirrat och klart, vi var och träffade micke idag.
nu blir det till att gå och längta, hoppas ni gör det med!

ikväll: grannfejden och desperate.

jag och milla fick ideén att gå framochtillbaka till tuna park, mina fötter värker så det är inte klokt.

trött är jag också, hoppas jag kan sova ordentligt inatt, annars blir det för min mor och jag att besöka läkaren, orkar inte ha det såhär längre.
somnar sent, vaknar 10 gånger varje natt, ibland kan jag vara vaken en timme.
får typ 4 timmas sömn varje natt, det tär. speciellt nu när jag och milla sattsar på det där med konditionen.

Kommentarer
Postat av: Rogic

Jag känner igen det där med att inte kunna sova, men jag sover mycket bättre när jag tränar, så konstigt att du inte gör det, Men drick inte kaffe eller ät något med socker i efter typ 8, det kan också hjälpa :)

2007-10-09 @ 20:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback