Tillbaka till samtiden




Det är ingen direkt överraskning men jag älskar Kent's nya album. Har haft stora förväntningar på det, dels för att jag har älskat alla deras andra skivor och dels för att jag har bara läst 5 stjärniga recentioner på det.
Columbus är just nu min favorit men nu har jag bränt ner allting på skiva så den kommer snart vara sönderspelad, josefine i ett nötskal.

Annars är allting som vanligt, övningskörde med morfar idag efter skolan. han fick äntligen som han ville, vi hamnade mitt i "åka-hem-från-jobbet"  ruset. Det gick jävligt bra idag! Fan vad kul det är att köra bil alltså, speciellt på motorvägen, bara gasa och vrooooooooom, upp i 110!
aah , jag får kick av det varje gång. kommer köra sönder mammas bil såfort körkortet blir mitt.
har övervägt det där och med råd från både morfar och mamma har jag bestämt att skjuta upp teorin lite, dels eftersom det kostar om jag skulle kugga och dels för att jag knappt har pluggat nått hittils.
måste sluta stressa, det är bara för jag vill ha det så gärna! förstå friheten med körkort.

Imorgon är det heldag på en fotoutställning. eller fotoutställning vet jag inte om det är men det är tydligen nått som är obligatoriskt för oss på foto. Kan bli ganska kul, halv 3 skulle Jens visa bilder. Det ska bli trevligt.
Det sura är att vi hade haft en fet sovmorgon imorgon om vi inte behövde vara på det där, matlagningen är inställt. Men ja, hellre att vara där än i skolan.

Idag chinga vi ramar på foto, det gjorde mig pepp till utställningen!
Jag längtar.

Min syster kommer över snart och lämnar Saw filmen (sen jag såg den för några veckor sen är jag helt besatt, precis min smak på skräckfilm. varför har jag väntat så länge?!)
så nästa helg ska jag hyra 2;an och 3;an om den har kommit ut.


nu ska jag mysa på mitt  rum innan maten och tända ljus med lite levande musik, brände tre nya skivor idag.

guuudarns var jag älskar texten till columbus:

"Nu vaknar staden långsamt och jag är full igen
Snön brer ut sin oskuld för skiten bara känns
Det känns som när jag kom hit way back in 93
En ynklig rad av fotspår,
en oändlig kontinent"


image243

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback