---




det är svårt att skriva helt rätt för att göra varje människa nöjd, jag får ofta höra
att jag använder fel ordval, vilket gör att folk tror att jag menar någonting drygt.
det är inte alls så jag menar, jag vill aldrig såra någon när jag skriver saker här
eller på bilddagboken.

har fått två exempel nu på en dag, det gjorde att jag tog lite illa vid mig.
jag menar aldrig någonting illa...


och nej, jag menade inte i gårdagens inlägg att jag och cissi inte FICK följa med, såklart var vi välkomna
men jag skrev "fick inte" eftersom vi inte är 18, då får man inte gå ut på krogen.

Kommentarer
Postat av: emma

jag tog inte illa upp Josse, så förlåt för om jag fick dig att göra det. Menade bara att det lät som att jag inte ville ha med er, MEN DET VILL JAG för när vi är arton ska vi supa tills vi stuuuupar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback