another heartache - another failed romance

image152






 




jahaja, ska kanske uppdatera mer i ord, känns som det mest har blivit i bilder och korta textsnuttar på senaste tiden. orkar aldrig gå in och skriva långa texter, känns som det mestajag skriver här har människor som läser vart med och gjort, därför är det ganska meningslöst.

igår fyllde iallafall kamrat widin år, det firade vi med att hänga upp foton på henne över hela skolan. (se ovan)Det gjorde henne måttligt road, hon skicka tillexempel meddelande till emma och skrev att hon hatade oss.
vi älskar dig med. puss.

c-kursen i foto är i full gång, kan tyvärr inte påstå att jag har arbetet särskilt hårt där. måste verkligen komma igång men allting känns så trist. varje uppgift är svår och behöver mycket tankekraft, det finns inte hos mig just nu.
imorgon har jag och cissi bokat studion, då kommer vi igång med en uppgift.
skönt på sätt och vis, har tröttnat på att bara sitta av tiden.

Finns det några fler som längtar tills lördag? det gör jag iallafall! är taggad som fan att festa, eftersom varken jag eller cissi inte fick följa med ut igår tror jag nog vi är lite extra extra taggade.

(har föresten fått göteborgbilderna från johannas kamera)

Nu drar jag till tv; och kollar på insider som handlar om tv-läkaren som våldtog en patient.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback