[Augustana - boston]






image223


Hey, I put some new shoes on,
and suddenly everything is right.





jag är seg, väldigt seg. fast dagen har vart ganska okej ändå, gick upp hyffsat sen har jag kollat på scrubs avsnitt från 11 imorse tills nu.
nu väntar jag på att milla ska ringa, vi ska nämligen ut och springa igen, åhja! här latas det ingenting, trots att det är praktik.
Jag önskar bara att tiden kan gå lite fortare till allting, om 6 dagar får jag lämna mitt rum som jag har haft i 10 år, om 5 veckor har jag och emma fest, om 2 månader åker vi till STOCKHOLM och slutligen om 4 månader åker vi på kryssning.
vi ska boka nu iveckan, aaaaah helt galen över det.

nu ska jag sluta tjata om alla upcomings, vi får göra den närmaste tiden rolig eftersom talesättet säger: tiden går fort när man har roligt.


jag saknar att festa.
någon på next weekend?

Kommentarer
Postat av: Rogic

Haha saknar att festa, har du haft en nykter helg eller ? :D haha

2007-09-24 @ 16:08:35
Postat av: jsoefine

två faktiskt!

2007-09-24 @ 16:37:07
Postat av: Cissi

i wanna parteeej !! :D

Postat av: emma

men det kan väl inte vara 2 månader till sthlm och 4 till tallin, det är ju i samma månad :D

2007-09-24 @ 17:49:57
URL: http://emsenglund.blogg.se
Postat av: josefine

WHATEVÖÖÖÖR!
okej 3 till tallin eftersom det är ju i slutet av månaden.

2007-09-24 @ 19:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback