[camera obscura - If Looks Could Kill]




Shrek 3 var mycket bättre än vad jag hade förväntat mig. När dom två första filmerna har varit så bra att jag skrattar så jag gråter varje gång jag ser dom vågar jag inte ha för stora förväntningar på den tredje.
den var så jävla klockren!!
skrattade hela tiden, trots sura blickar från tjejen framför. (seriöst, om man går på en shrek film, kan man förvänta sig annat än folk som skrattar)
om blickar kunde döda, då hade alla i bio salen vart döda pga henne.

Planer för dagen?
Ingen aning faktiskt. Funderar på att gå ut och gå, nu har jag plockar undan alla mina sommarkläder och alla koftor är framme. Ska nog kura in mig i en sån och gå en sväng, bara för att fördriva tiden. känner att lördagen den 1 september kommer bli seeeg.
vad gör folk när om inte festar? det senaste halvåret har jag tappat greppet om det, tack vare mitt umgänge.

bea sover hos helena hela helgen och emelie jobbar, det betyder att jag har vardagsrummet till mitt förfogande, så ska nog hyra 4 för 44 filmer ikväll.
bara dega isoffan.

men hoes, ska ni göra nått kul ikväll, hör av er! i'm up to anything.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback