Det firas med ett brak!




Ahh, nu längtar jag verkligen tills jag blir 18. samtidigt är det lite läskigtatt jag inte längre kommer klassas som ungdom längre då, det blir mer åt det vuxna hållet.
fan, varför kan jag inte vara mer som milla? hon började plocka vuxenpoäng när hon var typ 15, jag har inte ens börjat än och min 18 årsdag kommer bara närmare och närmare..
När jag pratar vuxenpoäng menar jag saknar som att tvätta, ha körkort, fixa internetbank, betala egna räkningar.
min mamma städer fortfarande mitt rum.. behöver jag säga mer?


Jag hade nyss ett samtal med min käre far, jag undrade om jag och emma kunde få ha våran 18årsfest där.  Det borde jag få, eftersom emelie fick ha sin där.
Men ja, hon hade tydligen fått väldigt mycket klagomål när hon hade sin så han visste inte om han vågade utsätta våra grannar för det.
Får se om min underbara överralningsteknikbiter, det finns ju också skillnader från förra gången:
- Jag lovade att den här gången ska jag personligen gå och varna alla grannar i huset.
- Han bor nu i en lägenhet med balkong, så det blir inge spring itrappen av folk som ska ut och röka-
- Det blir inte lika mycket folk den här gången.. (we'll se about that...)

Han skulle ge besked nu i veckan.
Känner jag min pappa rätt kommer han säga ja.

Kommentarer
Postat av: emma

yiho. Hoppas det går. <3<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback