"man fyller bara 18 en gång om året"





ännu en helg har dragit förbi, nu är den en mindre tills vi tar studenten.. dom tog upp det på klassrådet idag, det där med studenten. att vi redan nu ska börja koll apå flak och skit.
okej? det är september och vi ska börja planera våran student, sen är det inte ens säkert att man vill åka med sin klass, varje grupp har kanske sina egna planer.
inte för jag skulle ha någonting emot att åka med klassen, skulle vara väldigt trevligt. en bra "avslutningsgrej"
vi har kanske inte så bra sammanhållning men ändå känner jag att jag trivs med alla, hoppas att många känner samma sak.

vi firade som sagt sanna i lördags. Kvällen började med en middag för alla oss tjejer innan resten av folket kom. det bjöds på paj och massa annat gott.
folket droppade in allteftersom och jag hade jättetrevligt! det kunde ioförsig blivit ännu bättre men det behöver man inte haka upp sig på, jag och sanna hade världens bästa slut iallafall
vi shottade överbliven vodka, vi körde "jag har aldrig" mot varandra och vi dansade i soffan. (eller ja, hon dansade i soffan tills den braka....)
kom hem vid halv 3 snåret sådääär.

igår mådde jag som vanligt shit, dagen började med att telefonsamtal från miss svestad, klockan 10. medan vi samtalade på telefon gjorde jag värsta brakfrukosten, mackor, ägg, kaffe och annat skit.

hela dagen låg jag i soffan, oförmögen att ta mig upp. vad är det med mig och bakiskänslor?
jag mår alltid skit "dagen efter", sen på måndagen när man frågar emma på morgonen hur hon mådde säger hon alltid med en glad stämma "inte så farligt faktiskt!"
jag skulle också vilja må "inte så farligt " en söndag.
bara en, snälla spritguden.

jag har massa "must do" grejer nu, imorgon ska jag lämna in emmas USB med mina bilder i för utskrivning, mor ska senare på kvällen ta mig till ÖB så jag kan inhandla ramar.
Min storasyster flyttar första oktober också, det innebär att jag byter rum. (som jag har längtat)
vilket betyder att jag måste rensa ur mitt gamla.

sen är det praktiken.
men den skiter jag i.

nu väntar jag på att klockan ska bli halv 6, då tar nämligen miss sjögren sin mp3 och drar ut och går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback