[Rooney - When Did Your Heart Go Missing?]





Jag kom hem runt halv 4 nått inatt, tror jag. vi var hemma hos cissi hela kvällen och det var så inåthelvete kul. Vi kan verkligen bara supa till ensamma ändå ha så jävla kul. Magnus kom och anslöt sig till oss sen, modigt av honom som var ensam kille och allt.

Idag ska vi åka till mormor och morfar för lunch, ikväll ska jag hem till milla som vanligt.

jag längtar så obeskrivligt mycket till våra 18-års dagar, krogen för hela slanten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

känner att dom nästa dagarna kommer vara röriga, imorgon börjar emelie flytta så ska hjälpa henne hela veckan. jag ska ju också byta rum så måste montera ner garderoben och skrivbordet sen förflytta det.
det ska bli jäkligt skönt att få ett stort rum iallafall.




"I meant every word I said
I never was lying when we talked in bed
I'm retracing every step in my head
What did I miss back then?
I was so, so misled"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback