sunday never sounds good in my head



söndag, jag har ingenting att göra.
praktik i tre veckor framåt, tråk i tre veckor.
sex (fanfanfan) veckor till 18 årsdagen
2 månader till stockholm
3 månader till kryssning

fan, fan fan
jag vill att tiden ska gå fort.

idag gick in i en pakt med mig själv och
nu ska jag tamefan fullfölja den också!

efter dom här tre veckorna kommer jag vara en
helt ny person, förhoppningsvis.

innan jag avslutar det här jävligt deppiga inlägget måste jag skriva:

 tack till alla er, mina compadres.
jag älskar er allihopa, ni förgyller mig liv så
inhåthelvete mycket.
emma, johanna, carro, milla, cissi, gabi, sanna, elin, janna, annis, sandra
och alla andra.
jag menar när jag skriver att jag älskar er

eftersom ni tydligen gillar mig måste
jag börja lära mig älska mig själv.
såhär kan jag inte ha det.
"Och han som stirrar ut från spegeln
det kan väl inte vara jag?
när blev jag så ful & trött & gammal
så ensam, feg och svag?
och när man hatar den man blivit 
och man föraktar den man var
"

Kommentarer
Postat av: emma

VI MÅSTE BÖRJA TYCKA OM OSS SJÄLVA JOSSE. för tydligen är vi jävligt bra (A)

Postat av: Milla

NU ÄR BÄST! :) <3

2007-09-16 @ 17:51:17
Postat av: Sandra

Om det är mig Sandra du menar så vill jag bara att du ska veta att jag gillar dig som fan också Josse! Jag tror nog att vi alla måste lära oss att tycka om oss själva lite mer.

2007-09-16 @ 20:57:20
URL: http://sandramarianaelisabet.blogspot.com/
Postat av: josefine

klart det är dig jag menar!
önskar vi kan ses oftare.

2007-09-16 @ 20:58:39
Postat av: Rogic

Josse, inget förgyller min lördag lika mycket som att se dig slirigare än mig :D

2007-09-16 @ 21:59:18
Postat av: josefine

men gabi förstå, du är alltid fullare än jag!
det ända jag har svårt med är att behålla fyllan imagen..

2007-09-17 @ 10:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback