aldrig mer inta alkohol




Nu ska jag beskriva mitt uppvaknande:
Jag vaknar till, klockan är bara 9:10 eller nått sånt strunt. Jag kollar mig runt, kommer inte ihåg hur jag kom hit eller vart jag är någonstans. Pust, inser att jag är i mitt rum. Ser mig omkring, det är lera över HELA sängen (jag gjorde en vurpa igår när jag gick hem)mina kläder ligger över hela rummet och det luktar unket. Jag går upp, öppnar fönstret, sliter bort mina sängkläder och sätter mig med en filt isängen. Bryter ner 2 bakis i en vattenflaska. Där sitter jag, 18 år på sängen och dricker en "sats" med bakis. Jag börjar fundera, hur kom jag i sängen, hur mycket pengar gjorde jag av med igår, hur kom jag hem?! Jag inser att jag inte har gjort av med sjuukt mycket pengar och att jag kom hem oskadd, förutom min vurpa.
Jag tar mig upp ur sängen, då ser jag ett smutsigt glas. Jaha, där kom jag på att jag spydde när jag kom hem. Jag är påväg till badrmmet när jag möter mamma ihallen: Vad har du gjort?!
Jag: Eh, va?
Mamma: JA! Det var stopp i handfatet, 2 handukar låg i toan och resten låg blöta på golvet. Vad har du gjort?!
Jag: Eeeh, jag vet inte...

Jag kommer fortfarande inte på varför jag av någon anledning har lagt handuka i toan eller varför jag alltid spyr i handfatet istället för toan. Jag kommer inte heller ihåg hur jag kom hem eller vad jag gjorde när jag kom hem, får berätta det när minnesluckan har lagt sig.

Idag mår jag sämre än vanligt, det är hemskt rent ut sagt. Jag kom knappt ur sängen, nu lääängtar jag efter min kopp kaffe. Ååh, aldrig mer inta alkohol. ALDRIG.

DEt var jävligt kul igår iallafall! vi förfestade hemma hos marias brorsa, sen gick vi till lotus. Där inne bestämde jag och Janet av någon anledning att vi skulle dra till nybron, så dit gick vi. Vi drog tequila shotts och drack öl. Och dansade. Det var jävligt kul.
Sen kom jag hem på nått sätt men jag kommer inte ihåg hur, var eller med vem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback