caring is creepy





Dom senaste dagarna har jag haft mina tankar på väldigt speciella saker, och jag har kommit fram till att jag helt enkelt är en sån kompis som man har kul med. Inget mer än så. När man får saken bekraftad av sina 2 "bästa" kompisar inom loppet av en vecka räcker det gott och väl som bevis.
Visst, det gör ont menvem orkar försöka bevisa motsatsen hela tiden. Vem orkar kämpa för någonting andra känner.
En sak bara, kalla inte mig för en bästa vän, för det är jag inte för er. Jag är den man har kul med, inget annat.

för att citera factory girl: "better crazy  then boring"


It's a luscious mix of words and tricks
that let us bet when you know we should fold
on rocks I dreamt of where we'd stepped
and of the whole mess of roads we're now on


Kommentarer
Postat av: widde.

vad pratar du om nu? *sivan

2008-04-01 @ 17:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback