Det kanske kommer en förändring



är förövrigt en väldigt bra ny Kent låt.

Helt sjukt, man kan verkligen säga att jag lever för helgerna. Känslan på fredagseftermiddagen när skolan är slut är helt underbar. Man inser att man har en hel helg framför sig. Lördagarna är oftast roligast, då super vi alltid. Hela söndagen ligger manbakis och vid 10 på kvällen vill man inte sova för då blir det snabbare måndag.På måndags morgonen gör man allt för att sova mer, man skippar duscha håret och drar på sig mjukiskläder.
På tisdagen kommer man upp i tid men man skippar helst lektioner i skolan så man slipper vara där.
Under onsdagen börjar man smida planer för nästa helg. På torsdagen planerar man dem, hör med folk om dom ska vara med, bestämmer vart förfesten ska hållas.
Då blir det fredag igen, en myskväll med vänner eller ligga hemma framför tv:n, och så börjar det om igen.

Så ser mina veckor ut och såhär ser min helg ut den här veckan:
Fredag: Middag på grappa med damerna från slottskolan. Kanske hem till Johanna efter.
Lördag: Gå en mil i årby på dagen. Förfest och middag hos Emma på kvällen.
Söndag: då är jag hur bakis som helst och ligger i min säng, äter onyttigt och kollar på californication.

Sen är det måndag igen, en ny vecka av arbeten, prestationer och "måsten"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback