Detta visste du inte om en tv-inspelning






- Man spelar in skratten och applåderna innan.
- Vinsterna är riggade, vinner ena laget kan dom ta en omtagning och ge väskan till andra laget för att jämna ut vinsterna.
- Men bli tillsagd att man ska se glad ut
- Dom kan avnända publikbilderna till ett heöt annat program, om det är en bra publik.
- Man motad att applådera såfort en komiker har sagt ett skämt.


Trots detta var inspelningen riktigt kul. Extra extra är ett av mina favoritprogra, så det var lite av en ära att få vara där. Komiker som Thomas Järvheden, Kristoffer Ahlblom och Henrik Dorsin var med.
På dagen, när vi hade fritid, satt vi på trappen på hötorget och solade. Helt underbart var det. Vi satt där säkert 2 timmar.

Igår var det inte en stressig men anträngande dag. Gick i skolan till 12, åkte hem, åkte tillbaka och satt på strömsholmen med Carro och Emma. Skjutsade ut carro till torshälla, hem, gick 5 km med Gabi, hämtade mamma, skrev av recept på morotskakan, handlade, bakade, åt kvällsmat när kakan var i ugnen vilket var vid typ halv 9, gjorde lkart kakan, slappade till topmodel sen var jag tvungen att städa hela köket också.. Det var inte en vacker syn. Halv 11 var jag klar med allting och nästan sprang till sängen.

Idag är vi lediga, efter 12 timmars sömn gjorde jag en ordentlig frukost och jag ska strax iväg på picknick med mina älskade vänner. Jag ska ta med mig kak(jäveln) och bjuda dem. Igår kom jag försten ihåg varför jag aldrig bakar. Allting gick fel, jag rivde morötterna fel, första formen jag använde läckte så det var smet i hela ugnen, så jag blev tvungen att skrapa bort allting medan den var 175 grader varm. Då åkte all värme ut så jag böev tvungen att vänta igen på att den skulle bli varm.
Tillslut gick det och jag tror mina vänner kommer bli nöjda.

Nu måste jag hitta någonting att ha på mig, jag har fortfarande inga tights så det lär bli jeans för mig idag. Jippie, eftersom det är så kallt ute..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback