devine







Efter ikväll tänker jag äta hemmagjord pizza oftare. Så jeeevla gott. Åt det nyss, jag är juinne på mitt nyttiga liv, så det blev pizza med fullkorns deg och på hade jag: räkor, champinjoner, paprika, ost och ruccola sallad.
Så underbart.

Jag har ju fått hem 2 böcker, just nu läser jag Jonas Gardell. Problemet bara är att jag läser alltid innan jag ska sova, och det tar mig 1 sida sen somnar jag. Jag lär bli klar med boken någongång till jul. Måste hitta tid på dagarna att sätta mig och läsa, tyvärr blir jag så jävla lätt rastlös så jag har svårt för det.
Tiden kan vara svår att hitta också, jag pluggar (ibland) kollar film (ofta) annars gör jag ingenting.. Bara att jag inte orkar läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback