en ny start, jag tänker nya tankar




Här sitter jag, det är torsdag och jag ska snart åka iväg till skolan. Just nu äter jag knäckemacka och lyssnar på Death cab for cutir. Den här veckan har gått riktigt fort, vilket är skönt. Nu är det torsdag vilket innebär att det är snart helg.
Idag har vi bara en lektion men jag, cissi och johanna måste göra klart en presentation vi ska göra på måndag så vi måste ända stanna kvar. Förhoppningsvis klarnar vädret upp, då kan vi sätta oss på en uteservering någonstans.

När jag kommer hem måste jag skriva lite uppgifter och gå ut och gå. Har bara gått 2,5 km sträcker hela veckan så tänkte köra en 5 km idag.
Vilken nonsens det här blev, nu ska jag kolla på californication.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag förstår vad du menar med Engla.
Men barnen som blev mördade i Arboga då?
De är sånt jag menar.
Sedan tycker jag att de är bra att det blir uppmärksammat.

Postat av: Evelina

Ja, jag vet, men varför tända ljus för just Engla, och inte för alla mördade och bortrövade barn?
För tanken är fin.

2008-04-17 @ 16:55:22
URL: http://evelina89.blogg.se
Postat av: Evelina

Jag tycker inte att man ska få dåligt samvete, absolut inte!
Men när man tände ljuset så tycker jag att dom andra mördade barnen är lika viktiga som Engla.

2008-04-17 @ 17:08:03
URL: http://evelina89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback