en skymt av sol, det doftar vår




Vädret påverkar mitt humör sjukt mycket! Idag har jag vart på strålande humör och det är strålande sol! Iövrigt har min dag också varit bra, hade bara två lektioner. När skolan sluta gick jag, emma och stridh för att fika på waynes. Det var härligt.
Under eftermiddagen har jag lite "to do" saker att göra, gå i spåret och sola med gabi, skriva klart mitt cv, fixa mig sen ikväll blir det utgång! Nybron den här gången, första gången.

Emma bad mig ta hem lite musik och nu har jag laddat ner absolut 90's.. haha, sitter och lyssnar på den nu, ganska bra! En sak som jag är riktigt bra på är att gömma saker, som nu: jag har gömt undan alla bränningskivor så inte min syster ska använda dom.
Nu är problemet bara att jag har glömt bort vart jag har gömt dom. Problem?! Ja, eftersom jag har ingen lust att köpa nya när jag vet att jag precis köpte ett 25 pack. Oh, nu önskar jag att jag vore sämre på att gömma saker, så jag skulle hitta dom.
Men det lär jag aldrig göra.





Jag har färgar håret föresten, och klippt mig.

image461

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback