gunnar sträng





Det är någonting speciellt över den här helgen: Jag har verkligen ingenting planerat.
Påsätt och vis är det skönt, jag slipper ha tider att passa och måsten att göra. Samtidigt som jag vet att jag kommer krevera imorgon av tristess.
Jag hoppas på bra väder imorgon, då ska jag sitta i trädgården hela dagen och läsa Jenny av Jonas Gardell (som är en helt underbar bok men på ett dåligt sätt. Ja, ni måste läsa själva för att förstå)


På måndag har jag och Kamrat Widin bestämt att vi ska till arbetsförmedlinge, dom har öppet hus för utomlandsjobb och vi ska kolla på Norge. Fan vad jag hoppas på Norge, vore underbart!

Ikväll är mina planer att kolla på Troja och äta godis. Som sagt, jag älskar helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback