helgens bravader




Sanna klargjorde för mig igår om min hemväg. Jag hade gått med henne o Eril, när vi kommer till slottsskolan så ser jag en kille och skriker "HAHA; sanna nu ska jag också få ragg!"
Jag sparng fram, sanna försöker få kontakt med mig men ger snart upp. Så jag gjorde sällskap med honom hem. Nu när jag vet allt så känner jag igen det, jag kommer ihåg att han var påväg hem från statt och att han var typ 30-35 år.. Jag kommer ihåg vad jag skrek när han sa sin ålder "HA´HA, du är ju typ 100 år! Och lika gammal som min pappa nästan!"

Igår lagade vi middag hemma hos Gabi. Vid 8 bestämde vi oss för en utgång, vi åkte runt hos folk, hämtade grejer och vin. Lika snabbt som vi bestämde oss för utgång ändrade vi oss, både jag och Cissi var fortfarande sjukt bakis, gabi hade huvudvärk och för Fors spelade det ingen roll. Så vi drack lite vin och stannade hemma och pratade skit vid gabis matbord.
När jag kom hem kollade jag på en sån jävla sorglig film, gone baby gone. usch, handlade om barn somm försvinner. Hemsk!

Idag ska jag och gabi gå en mil i årby tänkte vi. Härligt. Sen ska jag jälvklart kolla mer film, jag har blivit en sån filmtönt sen jag fick nedladdningsprogram. Jag har både About a boy (min favoritfilm) och Click att välja på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback