huvduvärk

image459








mitt huvudkänns som ett jävla rivnigshus just nu, fick så jävla ont för ett tag sen och inte går det över heller.
dagen, ja.. skolan, fikade med "tjejerna", gick et tur med gabi på stan, hittade lite faktiskt: ett par solglasögon och ett par örhängen. Jag har letat efter örhängerna ett tag nu, när jagkollade i stockholm fanns dem inte men nu fanns dom!
Gabi ville kolla skor på ica maxi så vi åkte dit, sen till tuna park. Mitt nya liv skulle börja den här veckan, gick bra tills idag, då jag både satte i mig glass och mat från ming.
imorgon, okej imorgon..

Imorse kom jag på bästa sättet att ragga upp Björn gustavsson men nu med den här huvudvärken orkar jag inte skriva om det.
Istället ska jag kolla på Batman och äta vindruvor.

Föresten, idag bestämde jag mig för att skriva om bloggare i mitt fördjupningsarbete i MDK. Kommer bli så jävla intressant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback