kent - socker





Efter en bastant frukost bestående av 2 ägg, kaffe och yougurt med musli känner jag mig ganska levande faktiskt. När jag vaknade i morse, halv 8, så gick jag upp på toa, snubblade till så jag slog i min lilltå, tog bort sminket och smörjde in mig. Självfallet kunde jag inte somna efter det, då låg jag och kollade på hem till midgård istället. Jag mådde verkligen som ett roadkill ungefär, illamåeende och yr. Tillslut slumra jag till och vaknade igen klockan 10.

Igår blev det en liten spontan utgång, vin + annis o Jessika blir aldrig fel. Vi förfestade hemma hos Robert kompis, efter gick vi till Lotus och dansade hela kvällen. Har nog aldrig dansat så mycket som jag gjorde igår, nästan konstant från 23 till 02. Träffade Kamrat Widin på dansgolvet och med henne blir det ingenting annat än insaaano.
Vi fick som tur var skjuts hem, vilket var underbart.

Ja, för ett summera gårdagen: vin, annis o jessika, ryskbrytning, dans, härj, hångeltävling, jacka ut och in, hem för att äta räkmacka, somnar med sminket på och med en banan revid mig i sängen.
En efterlängtad lördag.

Nu lyssnar jag på kent och bakismyse, har saknat såna här söndagar.

image486   image488

image489  image490

Kommentarer
Postat av: Janna

Haha, rysk brytning? Har du lust att utveckla det lite? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback