love will tear us apart





Trots att jag har gjort nästintill ingenting idag är jag ändå trött. Jag har mest suttit här, kollat på 8;onde avsnittet av skins, sett avsnitt av kustbevakarna och ännu en gång garden state.
På eftermiddagen blev det en rökpromenad med Emma och sanna i odlarn, det var härligt. Vi har gått in i en pakt nu, inga fler hamburgare på västerleden. Hellre en rökpromenad än att åka dit, okej?!
Sanna berättade att uteserveringarna är öppna, så imorgon hoppas jag på en premiär fika på waynes uteservering! Som jag har längtat.. En sak som jag älskar är uteserveringar.

Ikväll ska jag kolla på bang bang you're dead och laga spagetti carbonara. eller ja, min variant av spagetti carbonara. Men först tänker jag åka till hemköp och köpa Ramlösa, är sjukt sugen på det.





image458


When routine bites hard and ambitions are low
And resentment rides high but emotions won't grow
And we're changing our ways, taking different roads

Then love, love will tear us apart, again

Love, love will tear us apart, again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback