nya äventyr



Jag och kamrat widin har planer påatt utforska möjligheten att kanske jobba i norge isommar. Ju mer vi pratar om det, festo mer sugen blir jag. som widin sa idag: jag ser oss stå där och rensa fisk och asgarva hela dagarna.
oh det gör jag också. sen ser jag oss i en liten etta med varsin madrass på golvet, där vi har efterfest varje helg.

fan vad sugen jag är på norge. min mor jobbar där ibland, idag ska jag höra om hon känner några som kan fixa nått.
planerna är: jobba, sparapengar, åka till thailand nästa vinter i minst 2 månader.

Helt plötsligt längtar jag mer än någonsin till studenten. Nu har jag ett år planerat och jag börjar fundera på året efter det. Ja, jagär en riktig storplanerare.
Vill flytta till england, plugga vidare, resa ännu mer.

The future is mine to keep

Kommentarer
Postat av: widin

vi måste fixa det här!!!!!!!

2008-04-07 @ 17:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback