old days




Att ta bilen igår var ett bra beslut. Till en början. Sen när både Maddo och Annis började beställa in rosévin och rött vin ångrade jag och cissi våra beslut. Vi åkte och lämnade bilarna hemma sen fick min mamma skjutsa ner oss på stan igen. Vi satte oss på perrongen, drack vin och cider och pratade.
Annis blev tvungen att gå tidigare för hon hade match idag men då kom Nattis och anslöt sig till oss. vi satt där och blev lite mysigt varma i kroppen, då såg vi Johanna i andra sidan av perrongen så vi satte oss vid dom. Ännu mer cider. Innan stängning, kvart i 2 kanske drog jag och Nattis till kebabhuset, efter det hem.

Idag känner jag mig lite bakis faktiskt, vilket inte är bra eftersom vi ska festa ikväll igen. Det gör nog över, kanske bara lyckorus kvar.
Tack för en underbar kväll och vi ska göra om det snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback