Slingra sig ur saker.




Jag är väldigt bra på att slingra mig ur saker. Jag väntar alltid på att någon annan ska ställa frågan innan mig. Så om jag funderar över någonting. det kan vara ett resonemang eller någonting som någon har sagt så väntar jag ett tag.. När jag hör att någon ställer frågan som jag ville ställa suckar jag alltid lätt. Börjar folk skratta , skrattar jag med dem. Som om jag aldrig skulle ha ställt frågan själv.
Får man en bra respons blir jag "Jaa, det undra jag också!" Annars är det bäst att bara hålla tyst. Oftast ska man alltid försöka förvandla dumma frågor till ett skämt, så om folk börjar skratta åt en kan man säga "Det var ett skämt fattar ni väll!"
Ett exempel på en smart urslingrig var Emma när vi pratade om Cypen
Emma: Tycker ni jag är äcklig om jag solar top less i Cypen?
Jag: Neej, jag ska fan göra det. Iallafall på stranden.
Emma: OH, vad tur. Hade ni tyckt att jag var öcklig skulle jag ha sagt att jag skämtade.

Bara lite funderingar här i snöslasket.

Det snöar, jag är trött och jag har 2 skolgrejer som måste bli klara idag.
Jag hatar den här dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback