Sunday morning call





nu har jag fan gjort mig förtjänt att bara slaappa.. Vid ett gick jag och rogic 5 km spåret i Årby. Det tog en timme ungefär, åte hem, åt. Självklart efter maten blev jag röksugen så jag hörde med sanna om hon ville ta en rökpromenad. Det ville hon, så vi åkte upp till Odlarn och gick 2,5 km spåret. När jag kom hem bad mamma mig åka och posta brev. Nu är jag hemkommen och helt slut i kroppen, så ikväll blir det lugna gatan. Tänker lägga mig framför tv; un och inte gå upp förän jag ska sova.

Påsätt oh vid är det skönt att inte vara bakis en söndag men ändå vill jag vara det, det betyder att det var en bra lördagskväll! Nog för att det var lika trevligt hemma hos Gabi men efter fredagen var det nog bra att vi tog det chill!



image463


when you're lonely and you start to hear
the little voices in your head at night
you will only sniff away the tears
so you can dance until the morning light,
but at what price?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback