taadaa





Jag som trodde den här dagen skulel bli lugna gatan. Istället har jag flängt runt hela dagen känns det som. Var som sgat på en lektion iskolan, efter spenderade vi 2 timmar på strömsholmen. Kom hem, var hemma en kvart sen var jag tvungen att åka till tuna park för tights-jakt. Hittade inga, det blev strumpbyxor istället. Kom hem, åt snabb sen iväg på barnkalas. SKönt, satt ute och fikade och pratade.
Släppte av mamma hemma, åkte och handla. När jag kom hem gjorde jag skönhetsbehandling ibadet och NU sitter jag här, i väntan på 100 höjdare.

Imorgon ska vi till stockholm med klassen, börjar med ett besök på museum (jävla allard) Fritid till kvart i 4, då ska vi på Extra extra inspelning. Väldigt härlig dag.
Nu ska jag laga lite kvällskäk och vänta på att Johanna ska komma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback