we both surrender to the touch





Härligt att börja veckan med en rejäl försovning. Jag har alltid mobilen på vibration när jag sover (med undantag från lördagsnatten då jag självklart blev väckt halv 4...) och flera gånger jag har vaknat till men ändå inte riktigt orkat gått upp och bara somnat vidare. Tillslut vaknade jag och svarade, det var emma som frågade om vi skulle göra sällskap till skolan. Toppen, jag hade försovit mig genom nästan hela projekttiden.

nu är jag iordninggjord och ska strax gå. men då kommer jag på, vi har inge projektochföretagande så jag kommer gå dit för klassrådet och lunchen. Det gör iofs inge, bättre att vara där än att sitta hemma hela dagen!

Påtalomingenting, det finns få filmer jag gråter till lika mycket som jag gör med Click. Det är verkligen en blandad film, samtidigt som det är en av de roligaste filmerna jag har sett så är det den jag gråter mest till. Jag låg och snörvla igår. Snörvla. Oftast rinner tårarna bara på mig när jag känner mig rörd av en film men i den här snörvlar jag och jag var tillochmed tvungen att hämta papper.
Toppen film iallafall, verkligen att rekomendera.

Nej, nu ska jag lä på mig mina converse och traska iväg mot skolan. Ta den där första morgonciggen och lyssna på Bruce Springsteen.
Jotack, bättre än att sitta hemma.

Kommentarer
Postat av: jonna - en sån där ung mamma

ja, Pelle tror jag han heter ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback