--




Fan vad kul det var igår. Jag var på ett "retfullt" humör, så jag och sanna stod och drev med väldigt många på harrys. Vi startade kvällen hos gabi, där det shottades och så lyssna vi på mamma mia soundtracket. Sen skulle Jeny hoppa bungyjump. fyfan vad jag vill, synd att det är så dyrt. Hade jag haft pengar hade jag LÄTT hoppat.

Iallafall. När vi kom till harrys var det galet mycket folk men vi gick nästan direkt till mitt och sannas andra hem, schlagergolvet. Vi var alla från början men sakta mend säkert försvann alla tillslut var det bara jag och sanna kvar. Vi stod och dansade mot folk och hade jävligt kul.
Kvällen slutade vid 2 och då gick vi barfota hem, för jag hade (och har nu) så galet ont i fötterna. Plus att jag blev stämplad av en idiot på dansgolvet så nu har jag en början på en blå nagel också.

Ikväll kör vi förhoppningsvis igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback