---




Det värsta med att börja jogga "igen" (var ett vääldigt bra tag sen jag gjorde det) är att få upp den där jävla kondisen. hur skönt skulle det inte vara om man kunde spola förbi några veckor och kunna orka lite mer.
Jag bestämde för att börja jogga igen i helgen, så jag laddade ner diverse pump-pump musik. Idag kände jag verkligen för att jogga, är irriterad på många olika saker idag att det var skönt att springa av sig det.
Nu har jag precis tagit ett bad och resten av kvällen tänker jag inte göra nått. Det bästa förmig är att vara själv när jag är i det här sinnestillståndet, annars kommer jag säga nått dumt.

verkligen dagens låt:
http://www.youtube.com/watch?v=xlnpedLeGbo&feature=related


"So fuck you, fuck you, fuck you
And all we've been through
I said leave it, leave it, leave it
It's nothing anyway "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback