--



Jag och Sanna skickade in en ansökan till de superbrabetalda jobbet. Dock med lite ändringar och jag hoppas de svarar snart! Igår såg vi klart de två resterande filmerna hos Sanna, jag, cissi, och johanna. vi kan seriöst få vilken film som helst till komedi,  närvi kollade på number 23 satt vi och skratta.

Nu är livet i rullning. Förhoppningsvis fixar vi norgejobb och vi SKA till thailand i vinter. Jag, sanna och cissi pratade sjukt mycket om det i förrgår och jag blev riktigt peppad då.Sen dess har jag suttit och kollat på olika turist sidor. Det finns en själ som jag vill att vi ska få med oss, o förhoppningsvis är hon inte så svårövertalad närvi väl tar ett "snack"med henne  =)

Kommentarer
Postat av: emsi

svar på kommentar: You can run but you can't hide


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback