--




Idag är första gången på väldigt länge som jaghar vart tvungen att gå upp tididgt och det känns i hela kroppen just nu. Känslan jag har nu var den känslan som jag alltid hade när jag gick i skolan, trött och seg. Cissi hade tatueringstid imorse, kl8, och eftersom jag och emma var med som stöd blev vi tvugna att g¨upp vid halv 7 snåret. Tatueringen blev galet snygg. Som vanligt när man är där blir mansugen på att göra en ny. Jag har en idé, jag vill ha en låttext på axeln men nu måste jag bara hitta vilken låt jag vill ha. Jag väljer mellan lite olika just nu.

Efter tatueringen gick vi ner på stan. Min mor fyller iår imorgon så jag var tvungenatt hitta present till henne. vi mötte upp gabi och åt lunch på waynes.

Iövrigt ska jag inte göra ett skit idag. Ut och jogga efter advokaterna annars vet jag inte.

 


Kommentarer
Postat av: liiindaaa

Fiifan va läckert de ser ut ;P

Man blir ju inte lite galet sugen på att kirra en till =)

Postat av: Linda

Så sjukt avis!

Vad har hon skrivit?

2008-08-27 @ 20:11:47
URL: http://lindadahlbo.blogg.se/
Postat av: emsi

söt du är med min favorit penna <3

2008-08-27 @ 21:15:09
URL: http://emsenglund.blogg.se/
Postat av: majz

Tyckte hon att det gjorde ont? :O

2008-08-27 @ 23:52:18
Postat av: josefine

linda: hon skrev en del av en låt text =)

majz: av att dömma hennes ansiktutryck: JA! :P

2008-08-28 @ 10:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback