--





Vilken galen helg det har varit. Fest både fredag och lördag. Båda kvällarna spårade ut, på bra sätt. I fredags var vi lite blandat folk och i lördas kom Viktor och hans killkompisar.
Som vanligt körde vi lekar, i dare you, ölspelet, singstar. Kvällen slutade med fyllekäk och singstar till halv 5 på morgonen.
Igår, bakis som ett as, gick jag över till sanna vid 12. Grabbarna var kvar, så vi umgicks och bakisåt tills dom skulle ta tåget hem.

idag ska jag vara barnvakt. Efter det vet jag inte. Är riktigt sugen på att köpa ost med kex och kolla på nya batman filmen.


Det här kan vara bland det finaste jag har sett, tårarna rann när jag såg det:
http://www.youtube.com/watch?v=zVNTdWbVBgc












Kommentarer
Postat av: Rogic

jag sa ju att det var fint !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback