även om jag inte kommer tillbaka till dig






En sak man inte vill göra när man är sjukt bakis och man bara har sovit 4 timmar: hjälpa någon att flytta. Trots att jag vaknade av mig själv i morse är jag så sjukt trött. 8 slog jag upp ögonen och efter det var det omöjligt att somna om. Så jag gjorde frukost och la mig i sängen för att kolla rederiet. 9 ringer pappa och frågar om jag vill hjälpa honom, så jag åker dit. Nu har jag precis kommit hem, efter att ha kört saker till tippen och packat kartongen. Roligaste var när pappa var på tippen själv och jag står i hans hall och packat, då kommer det in en man. Vi stirrar på varandra elt tysta i 5 sek sen säger han: eh, jag är här för att lacka golven! Jag: hehe okej. Tystnad igen. Efter det ställde jag mig i sovrummet för att packa kläder istället.

Idag måste jag hämta bilen hos Fors sen ska jag tillbaka och hjälpa pappa. Ikväll tänker jag köpa fetaste mc donalds målet och hyra film. Tyvärr fick jag böter på de andra jag lånade så jag vet inte om jag vågar gå dit.

Nu ska jag få i mig lunch. Såhär effektiv dagen efter en fest har jag aldrig varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback