baaaakis





På harrys igår (igen) tillhörde vi verkligen den yngre skalan. Det var egentligen 23 men eftersom deras koll är lika med noll så visade vi inte ens legg när vi gick in. Dom ville se våra band sen var det bara att gå.  Harrys var väldigt kul! Jag och Fors kom bort från de andra där ett tag i början, unden den tiden skiftade vi mellan stora dansgolvet och schlagergolvet. Man kan inte tro det men äldre kvinnor (tanter) är mycket mer oförskämda än vad vi tjejer är (18-25) När jag, emma, viktor och fors stod och dansade så kände jag hur någon bakom mig dunka i mig flera gånger. Jag vände mig om och ser hur 2 40 åriga tanter står och typ jävlas medmig, flinar och buggar sådär som att dom har ÖVERDRIVET roligt. Först dunsade jag lite tillbaka men då tar kärringen satts och rammar mig rakt i ryggen. Då tog mitt tålamod slut så jag vändemig om och knuffa henne i sidan, vilket resulterade i att hon slog mig på armen.
Jag orkade inte bråka så jag bytte plats istället! Jag vet att man dansar in i folk men vanligt folkvett är att be omursäkt, iallafall en blick. Och man fortsätter inte.

Även igår gick jag barfota hem, gick och nynnade på "lagt kort ligger" från ebba och didrik.
En trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback