bakfylla=skit






Varför kan man inte må lika bra idag som man gjorde igår? Jag älskar när man är på toppen av en fylla, då när man är "sådär" lagom och det har inte hunnit spåra ur än. Sen kommer illamåeendet och efter illamåeendet kommer tröttheten. Så är vissa av mina fyllor iallafall. Det är inte kul.

Efter Mc donalds till kvällsmat mådde jag bättre. Så jag åkte iväg och hyrde 4 filmer. Pärlan Elin fixade så jag slapp böta 80 kr för att jag råkade lämna in förra filmerna försent, blev 20 kr istället. Nu hyrde jag Donnie Darko (bara för jag har hört så mycket om den) Bangkok Hilton, under the skin och dodgeball. Hittils har jag bara sett under the skin. Det var väldigt bra och mycket sorlig.

Nu ska jag äta ost med kex och börja se Bangkok Hilton. Den är 3,5 timmar lång så jag har lite att göra inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback