Be my mirror, my sword and shield




Nu är första dagen på jobbet över. Egentligen är inte jobbet svårt men det är så sjukt mycket man måste komma ihåg. Hittils har jag bara stått i salladsstationen i linen, så jag har inte behövt lära mig alla mackor eller kassan men nästa gång kommer det. ni som känner mig vet att mitt minne är världssämst, vilket är en liten nackdel i det här jobbet. Plus att det blir stressigt på luncherna. Jag får plugga in alla mackor hemma istället! Det gick bra iallafall och jag är helt slut.

Ikväll ska jag, cissi och gabi hitta på något. En bra film och en godispåse är väldigt lockande.




It was the wicked and wild wind
Blew down the doors to let me in
Shattered windows and the sound of drums
People couldn't believe what I'd become
Revolutionaries wait
For my head on a silver plate
Just a puppet on a lonely string

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback