carry on, carry on like nothing really matters






När jag vaknade imorse och var som mest lidande över min huvudvärk och mitt illamåeende slår det mig; ikväll ska bli som igår, om inte värre. Körde vi hårt igår kommer det inte inte kunna jämföras med hur vi kör idag.
Det var väldigt kul igår. Ibörjan såg det faktiskt ut som att det skulle bli en lugn kväll, till vi började köra ölspelet och sjunga singstar. Och till alkoholen slog till. Oj oj oj vad packade alla var!
Jag lurade en kille att jag var 28 år.
Jag: Jag är 28.
Han: VA?! Seriöst?!
Jag: He-he, ja.
Han: Åh äntligen någon man kan prata djupare saker med.
Jag: Ja förfan. Vi kan prata om vad somhelst. Jag kan ALLT.
Han: Vad vill du prata om då?
Jag: Vad vill du prata om?
Han: Men vad vill DU prata om?
Jag: vi kan prata om presidentvalet i Usa. Hillary eller Obama?

Jag höll kvar på det här med 28 ett tag.. Det komiska är att det sista jag är insatt i är presidentvalet iUsa. Jag har verkligen ingen aning, jag har bara snappat upp namnet via tidningar. När vi satt ute och rökte erkände jag min lögn och jag tror han blev lite besviken.

Ikväll kommer Viktor och hand kompisar. Då kör vi igen. Nu måste jag försöka att få liv i min kropp, jag har hittils inte fått i mig någonting i matväg, bara kaffe. Har den här jobbiga bakfyllan , illamående men hungrig.

Hade kvällen inte väntat hade jag avslutat med: ALDRIG MER ALKOHOL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback