det flyter på




Jag undrar om det är så ifall en sak i ens liv går bra, då börjar allting flyta. Som nu: jag är anställd påsubway (med lite tider hittils iofs) och idag frågade gabis mamma mig om jag var intresserad av att testa jobba på hennes jobb. Jag har tillbringat hela sommaren med att söka jobb och precis när hoppet nästan är ute har jag två alternativ. Nu är inget av dem bestämt eller så men det är iallafall chanser.
I helgen var tre av mina bästa kompisar uppe i stockholm och festade skallarna av sig. förut hade jag legat hemma med fetaste ångesten men nu accepterar jag det. Jag är inte alls ledsen. Däremot glad för deras skull, att dom har haft det roligt.
Nu var inte jag någon bitterfitta innan men alla vet hur känslan är när några kan göra någonting gaket kul och själv sitter man hemma och ruttnar.

Nu jävlar blickar jag framåt mot att arbeta arslet av mig hela hösten så blir det thailand i vinter
(Förövrigt har helgen vart sjukt lugn, i går åt jag middag med cissi och idag har jag vart med gabi och cissi hela dagen. Ikväll hyrde vi film och köpte pizza)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback