do you dare me to drive




En sak jag älskar är att kolla på bilder från en festkväll. Speciellt en kväll där man inte har kollat på bilderna en enda gång. En annan sak jag älskar är när någon skickar en bild och skriver en rolig kommentar till eller bilder man zoomar in.

Några från helgen:



Jag skulle INTE vilja möta någon i en mörk gränd när jag är påväg hem från krogen med den blicken jag har på den bilden.



Lägg märke till den deckade Gabi i bakgrunden




Den här är inte från helgen. Den är från studenten, när vi satt i aulan. Den ser inte så rolig ut nu men om du tittar lite högre upp så ser man mig, sitta med ett råflin. Jag trodde det var Frida som höll åpatt ta kort så jag skulle skoja till det och flina. Men så ser jag att det är några esteter, så jag berättar min tabbe för emma och dom. för några veckor såg emma den bilden på en tjejs bilddagbok och nog fan ser man sitta och flina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback