helvetes natten




Denhär natten har varit den värsta på länge. Jag fick lämna datorn tidigt, min mor och dem skulle upp vid 2 på natten så jag blev tvungen att kolla filmi mitt rum. Jag börjar med Shrek 3. Check. Inte ett dugg trött. Nehe, sätter på slutet på Fun with DIck and Jane. Check. Inte alls trött. Då var klockan nästan 1. Okej, en film till (jag brukar ALLTID somna när jag kollar på film) Nu tar jag John Tucker must die.
Jag börjar ana oråd när den är klar och tänker att det kommer bli en "sån natt". Jag får dom kanske 2 gånger per halvår, jag kan verkligen inte somna. Efter John tucker tar jag Blood diamond. När blooddiamond är klar är klockan 4 och jag är pigg som en nötkärna.
Då sätter jag på Beck. Självklart somar jag inte. Till sist hem till midgård, efter 3 ansvitt somnar jag, vid halv 7 imorse.  Jag som hatar sova bort dagar sov till halv 3 nu i eftermiddagen = det kommer bli svårt att somna inatt också.
Jag hatar min hjärna ibland.

Det var bara det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback