i wrote you a letter every day for one year




Har preis kommit hem från en lunch på waynes med Cecilia och Emma. Avnjutit en skaldjurssallad och kaffe på det. Vi satt där nästan 2 timmar och pratade. Väldigt trevligt, nu när min mamma jobbar består oftast min lunch av flingor och fil, så det var skönt att äta sig mätt för en gångs skull.
Trots det går jag bara och längtar till "la familia" åker till grekland på fredag, en vecka aaaall aloone. Vi planerade en lräftskiva hos mig på lördag (boka in tjejer) Kräftor, vin, rälpaj, cheesecake..  Efter i helgen ska jag nog ta det lungt med alkoholen ett tag men lite vin skadar aldrig.

o nu ska man komma på vad man ska göra resten av dagen. Tror jag ska hyra 4 för 44 och krypa ner i sängen och moffa. Nu när det regnar gör det inte så mycket om man stanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback