snart är min baby borta




Sannas baby är datorn, Gabis är mobilen. Snart är min egen baby borta. Pappa ringde i fredags och sa att han var tvungen att ta tillbaka den. Det betyder att jag måste ta bort allting. Allting. Min baby är min extra hårddisk till datorn. En låda där alla mina filmer, mina serier och nästan 2000 bilder ligger. lägger jag över dom till datorn kommer den bli sjuk seg. Alltså måste jag sortera, behålla det jag verkligen vill ha.
Det är som att välja mellan sina barn. Jag vill inte.




bilder från helgen:






Kommentarer
Postat av: Janna

Men varför bränner du inte ner allt på skivor? På så sätt kan du ha kvar allting. Så brukar jag iaf göra när jag behöver rensa datorn.

Postat av: Rogic

För josse vet inte hur man gör :D

2008-08-25 @ 16:36:32
URL: http://rogic.blogg.se/
Postat av: josefine

haha nee, gabi, jaghar aldrig bränt ner film heller. jag vet men det tar sån jävla tid. men jag tror jag ska starta projektet snart.

2008-08-26 @ 09:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback