this is not what i do




Det här har varit en FÖR lugn helg. Kräftskivan ikväll var väldigt trevlig men när det är helg är man på något sätt inställd på att festa. Jag drack bara några glas vin (och ja, jag slutade dricka när ni gick), vilket var skönt på ett sätt, nu slipper man ligga död imorgon men visst skulle jag hellre känna alkoruset i min hjärna med mina vänner vid den här tiden.
Vi tar igen det nästa helg, då stockholmgrabbarna kommer eventuellt. Vi tar igen det rejält, fest både fredag lördag.
Imorgon ska jag äta lunch med cissi och på kvällen tänkte jag hyra 4 för 44 filmer. förhoppningsvis bjuder mina vänner in sig själva så slipper jag sitta själv.

Och nu tänkte jag lägga mig och kolla på andra säsongen av skins. Var ett tag sen jag såg avsnitten så blev sugen. 


Leave me out with the waste
This is not what I do
It's the wrong kind of place
to be cheating on you
It's the wrong time
she's pulling me through
It's a small crime
and I've got no excuse

Is that alright with you?
give my gun away when it's loaded

Kommentarer
Postat av: sanna

Damien Rice - 9 crimes, Jag älskar den låten! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback