--






Vilka idioter man ser när man går ut nykter! Ser jag ut sådär så kommer jag aldrig mer dricka en droppe alkohol. Middagen hos pappa var väldigt trevlig, han fick en morgonrock och lite handukar. Jag bad honom skjutsa hem mig vid halv 8 för jag skulle möta upp sanna, vi skulle samlas hos nattis innan vi bowlade. Hemma hos nattis satt gabi, emma och nattis.
En mykcet trevlig kväll, fast jag blev besviken att jag inte vann på bowlingen. Jag får skylla påmin dåliga handled... Jävla skator att vara bättre än mig, jag hatar att förlora.
Det var ingen som ville gå hem efter bowlingen, därför gick vi in en sväng på lotus. Alla kom överrens att inte shoppa loss i baren och till viss del höll vi löftet. Jag köpte bara en drink och en cider.
Först var det inte kul där, det som var roligast var att studera alla idioter som dansar. Jag vill inte dra alla över en kant, det finns dom med talanger men gud vad kul det är att titta! Tjejerna åmar sig på högtalarna, killarna torrjuckar bkom dem. En helt vanlif lördag för mig och mina tjejkompisar!
Jag vet inte hur det kom sig men vi gick in till rockrummet, där satte allting fart! Först var vi ensamma uppe på dansgolvet, vi dansade till massa godingar som magnus uggla, gyllene tider och Linda Bengtzing. Vi fick med oss massor av folk efter ett tag, en kille som stannade med oss lite för länge. Tänk er en man på 2 meter som står och flänger med sina armar, han har de största leendet under hela tiden han dansar och han dansar MED oss, som han aldrig har träffat förut.
Sammanfattning: En av de roligaste utekvällarna jag har haft, helt nykter var jag också.

Idag ska vi till sporthallen och se Mehdi och resten av danstrupperna dansa! Ikväll ska vi ut och äta sen blir det feest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback